Friday, July 10, 2009

..... بی زحمت بروید بین مردم خودتان

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روز پیش یک مقاله تو همین بالاترین می خوندم که یکی از دوستان نوشته بود، اگر فلسطینی یا عرب بودیم، خیلی احتمالش زیاد بود که کمکی از این دولت بگیریم ولی چون ایرانی هستیم، نمی شه از این دولت انتظاری داشت.
امروز وقتی جریان این خانم محجبه مصری رو خوندم، فهمیدم دولتی که خودش، خودش رو سر کار آورده، درواقع رئیس مردم مصری و .... هست! همین چند روز پیش تو ایران (مملکتی که دولت فعلی نمی شناسه کجاست) هم خانم بارداری هدف گلوله قرارگرفت، دختر جوانی جانش را از دست داد، خون جوانانی برای اعلام نظرشان بر کف خیابانها ریخت.... ولی دولت نه دید و نه شنید و نه حرفی زد تازه فهمیده ام دولت مردم ایران با دولت سیاستگذاران ایران فرق دارد. آنها دلشان بحال غیرایرانیها می سوزد، امروز مصریها، دیروز فلسطینیها و لبنانی ها و فردا معلوم نیست چه کسی! اشتباه نکنید، منظور مسلمانها نیستند، آنها کشتار مسلمانان چین را هم ندیدندمن فقط یک سوال از این آقایان سیاستمدار دارم، شما که مسئول و دلسوز مصریها، لبنانیها، فلسطینیها هستید، چرا انتخاباتتان را در بین مردم ایران برگذار می کنید؟
اینجا باوجود آلودگیهای شما تنفس سخت شده است، بی زحمت بروید و این حمایتها و وظایفتان را در بین مردم خودتان به انجام برسانید ما را با خودمان و خدایمان تنها بگذارید

No comments:

Post a Comment