Thursday, January 28, 2010

آقای خامنه ای!می گویی با تو باشیم نه برعلیه تو؛ با توباشیم که برعلیه خدا هستیم

بسم الله الرحمن الرحیم

تو و طرفدارانت درها را برویمان می بندید، اینترنت را فیلتر می کنید و اعلام می کنید هر کس از فیلترشکن استفاده کند، دستگیرش می کنید و شاید هم بعدش اعدامش کنید. پس اعتقاد دارید که ما نباید هرچیزی را بشنویم.
در حالیکه خداوند می گوید: هر سخنی را بشنو و بهترینش را انتخاب کن.
شما می گویید که شنیدن جز آنچه ما می پسندیم، ممنوع است؛ خواندن جز آنچه ما می گوییم، ممنوع است. به ما می گویید که شما نمی فهمید و آنچه ما می گوییم، صلاحتان است و آنچه ما در اختیارتان می گذاریم را باید بدانید و بپذیرید.
حرفتان برخلاف حرف خداوند نیست؟ آیا هنوز تصور می کنید که باید شما را انتخاب کنیم؟

3 comments:

  1. با سلام به روح پاک شهیدان راه خرد و ازادی
    رژیم خونخوار اخوندی در استانه اغاز دوباره اعتراضات مردمی در روز 22 بهمن دست به جنایتی تازه زده و با به شهادت رساندن دو تن از عزیزان مبارز این مرز و بوم در صدد ایجاد هراس در میان مردم معترض است.
    امروز وظیفه هر ایرانی وطن پرست در حمایت از راه و هدف این شهیدان است. امروز روز سکوت نیست. چرا که اگر ساکت بمانیم به زودی نوبت به ما هم می رسد. ما مردم ایران با یکدیگر عهد و پیمان میبندیم تا گرفتن انتقام خون شهیدانمان از پا ننشینیم . امروز وظیفه هر انسان ازادیخواه در ضربه زدن به حکومت شیطان است که با حیله و نیرنگ خود را حکومت الله معرفی مینماید. حکومتی که در صدد نابودی صلح و دوستی در کره خاکی است.
    سران کشور های دیگر دنیا باید بدانند هر گونه مذاکره با این رژیم ضد مردمی و جنایتکار تنها اشتباهی بزرگ در تاریخ است که هرگز از یاد مردم ایران نمی رود.

    ReplyDelete
  2. Below you can find Iran in Tomorrow !

    http://www.youtube.com/watch?v=HDzZUhyi9sw

    ReplyDelete
  3. Calling for the biggest protest by GREENS on 22 Bahman.

    http://www.youtube.com/watch?v=bWGwVXGrZMo

    ReplyDelete